joi, 5 ianuarie 2012

Evermore de Alyson Noel Recenzia mea

M-am gândit sa fac prima mea recenzie
Mai întâi de toate am auzit atâtea insulte l-a adresa acestei cărți, nu le credeți, ei pur și simplu nu au citit cu atenție, deci serios nu știu sa citească, nu observa spațiul gol care semnifica trecerea la alta acțiune sau "*" care semnifica la fel ca și spațiul ca o acțiune sa terminat și începe alta, în fine destul despre alți și hai sa va spun recenzia mea :) și AICI aveți ce scrie pe spatele cărții :)
Dupa un accident de mașină, Ever, și-a pierdut familia și câinele, apoi primind darul (chinul) de a vedea aure, a citi gânduri și sa vadă viața cuiva printr-o simpla atingere. Încercând sa evite toate puterile ei prin ochelari de soare, hanorace si Ipod-ul ei, ea devine o ciudata (asa cum o numesc  ceilalți). Dar după ce Damen Auguste se muta la aceiasi scoala cu Ever[as vrea sa nu stric surpriza dacă citiți veti afla ce e Damen doar daca citiți >:)] aceasta observa ca atunci cand il atinge nu vede nimic, nu ii poate citi gândurile si nu are aura. Pe masura ce sta cu el Ever se indrogasteste nebuneste de Damen. As vrea sa spun mai multe dar vreau sa nu stric nenumaratele surprize. In caz ca veti citi fiti atenti si la randuri libere si schimbarile de cap si la *. Daca sunteti putini atenti o sa intelege.
Ce parere aveti de prima mea recenzie?

9 pareri:

Luli spunea...

Hihi, m-ai facut curioasa :))

Raisa spunea...

Pare foarte interesanta cartea,chiar mi-ar place s-o citesc.N-am mai citit ceva bun de multa vreme..:(

Mariia spunea...

Mi-ai trezit curiozitatea ;))

Anonim spunea...

am citit-o in iunie, a fost o carte draguta
as fi vrut sa ne sapui putin mai mult despre cum ti s-a parut cartea, in rest e o recenzie buna:)

Iulya Elena spunea...

o vreau si eu:X
trebuie sa mi-o iau neaparat :)

Law spunea...

eu am auzit lucruri bune despre ea:>
frumoasa prima recenzie,chiar m-ai facut s-o vreau mai mult:)

Koky spunea...

imi place recenzia

Unknown spunea...

Cred ca o s-o citesc.

Anonim spunea...

Pare interesanta! As vrea sa o citesc si eu!

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design