sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Daca as ramane – Gayle Forman

Daca as ramane - Gayle Forman
Descriere: Mia este o violoncelista talentata in varsta de 17 ani, cu o familie iubitoare si un prieten minunat, Adam. Ea nu trebuie decat sa aleaga daca va merge la New York pentru a studia la Julliard sau daca va ramane in Oregon cu cei dragi. Insa intr-o dimineata cu ninsoare, totul se schimba, iar decizia pe care brusc trebuie sa o ia este dramatica si dureroasa. Mia isi pierde parintii si fratele mai mic intr-un accident rutier, si, cu toate ca nu isi aminteste momentul impactului, ea ii poate vedea pe cei din jur si pe sine. Romanul este scris la persoana intai, Mia evoca evenimente din viata sa, descrie ceea ce vede si aude in spital, desi nu poate simti nimic si este din ce in ce mai slabita. Dragostea pentru cei ramasi in viata si pentru Adam si pasiunea pentru muzica clasica vor determina alegerea pe care tanara o face la final. “Daca as ramane” atinge teme importante, despre viata, moarte si despre cum totul se poate schimba iremediabil intr-o secunda. Cartea este inspirata de o tragedie reala.






7 pareri:

Raisa spunea...

Pare a fi interesanta cartea:)

Anonim spunea...

Mi-am cumparat-o si eu de curand. Mi s-a parut interesanta.

Koky spunea...

Nu o am dar il conving eu pe tata sa mi=o ia

Unknown spunea...

Cred ca e interesanta.

Anonim spunea...

Mi-am cumparat-o si nu regret asta! E o carte impresionanta, dar si trista pe alocuri! :(

Iulya Elena spunea...

O stiu si e super...abia astept sa o prind in promotie la rao:X

Law spunea...

o vreau neaparat...am auzit numai pareri bune despre ea:)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design