miercuri, 11 ianuarie 2012

C8 p6


Cred ca asta  e cel mai ciudat...
Dupa ce m-am milogit de mama sa ma lase, mi-am facut bagajul si am mers la Amy. Aproape ca m-am pierdut prin casa ei cand jucam vatascunselea, dar am avut cea mai tare saptamana in fiecare zi la piscina si sesiuni de cumparaturi. Cand m-am intors acasa am gasit o petrecere surprizatoti erau acolo toti plus un baiat pe care nu il cunosc dar e… dragut J.
-Surpriza !strigara toti in cor
Dupa ce am inceput sa il cunosc mai bine pe baiatul nou am aflat ca e fiul unor prieteni de familie si ca il cheama David. De fiecare data cand ma atingea simteam niste fluturasiin stomac si de fiecare data cand ma privea in ochi, ma roseam. WTF? Eu nu ma rosesc! Cand Cara a venit la ziua mea cu iubitul ei(daca il mai tineti minte) Zack a fost ok, dar cand Ty a venit… nici nu credeam ca l-am invitat Lily si Cass se distrau, Shane venii la mine si imi spuse:
-Uite stiu ca e ziua ta dar… nu mai pot sa aman, spuse oftand, Calipso a murit intr-un accident de avion, avionul s-a prabusit in apa nu s-au gasit supravietuitori… spuse cu lacrimi in ochi.
-Sunt sigura ca v-a supravietui, numai sa nu faci nimic prostesc! Am spus in timp ce lacrimile imi invadau ochii in timp ce el pleca spre casa
Am mers pe canapea in timp ce David venea spre mine:
-Ce ai patit? Spune ingrijorat
-Pai, pai….aaa, incepusem eu sa ma balbai in timp ce lacrimile imi curgeu mai tare decat apa unei cascade
-E ok, nu e ceva grav. NU?           
-Nu e ok de loc e groaznic, Calipso a murit…
-Cine? intreba el in timp ce ma tine in brate, in alte circumstante ar fi fost romantic dar asa nu imi ardea de romantism
-O prietena…
Dupa stiu doar  eram in bratele lui si apoi dimineata m-am trezit cu o hartie pe noptiera. Am desfacut-o rapid in timp ce citeam:
scrisoare
Erai tare obosita si te-am dus pe pat, dupa am plecat petrecerea nu mai avea farmec fara tine,imi pare rau pentru fata aceea si la multi ani!, cu drag David nr de tel 07xxxxxxxx”
Imi venea sa rad si sa plang in agelasi timp dupa ce am pus hartiuta in jurnal am auzit sunand telefonul…
„I’m trying for you, to explaind what is going on, but the life is play whit as!
This is not ok, i’m not gonna stay here no, no is a step whit more problems…” (o melodie lenta inregistrata de mine compusa de mine si cantata la chitara pe care am pus-o ca sunerie la o singura persoana… Ethan
-Alo?!
-Alo?! Buna ce zici sa ne impacam,se auzi vocea lui, uite imi pare rau ce am facut cu Shara a fost o prostie, eu pe tine te plac te rog iarta-ma!
-Nu stiu Ethan, te-ai schimbat de la ziua ta pur si simplu te-ai schimbat: fumezi, te saruti cu toate fetele, vorbesti urat cu profesorii, te iei la harta pe holul scolii, aproape ca ai facut sti tu ce in baia fetelor cu tipa cu 3 ani mai mica ca tine, adica multe dintre ele le fac baieti dar nu tu, tu spuneai ca nu vei face asa ceva…
-Ok uite inteleg, dar nu m-am schimbat asa de mult, te rog mai da-mi o sansa
-Nu stiu…
-Una de proba
As fi vrut sa fiu tare sa spun nu dar el e tot ce am iubit iar David are o prietena…
-Bine dar doar una!
-Vin acum la tine,spuse el.
Peste cateva minute era in camera sarutandu-ma, insa nu simteam nimic, ma inpinse pe pat continuand sa ma sarute, mergea prea departe, nu simteam nimic, asta nu era el, vrea ceva de asta ne-am impacat…
-STAI! Ce faci ai inebunit?!
-NU!
-Daca tu doar asta vrei atunci ti-ai pierdut sansa, iesi nenorocitule
-HO calmeaza-te, proasto dupa ce ca toate fetele vor sa fie cu mine tu nu esti multumita si ma mai faci si nebun!spuse el iritat
-Pofim vezi cum vorbesti, si eu nu sunt alte fete, nu stiu ce te-a apucat dar asta nu esti tu, de ce ai vrea sa fi cu mine din nou?
-Ma gandeam sa iti fac un serviciu…
-Da nu am nevoie stii ce dispari iesi afara, strig eu amintindumi ca e  casa mea si eu fac regulile
Dupa ce pleca ma suna Ty, stai de unde avea numarul meu???
-Buna uite inainte sa zici ceva am convins-o pe Amy sa imi dea nr tau si vreau sa iti zic ceva importan, Te plac, te iubesc din toata fiinta mea, stiu sunt cu Cass cea mai mare greseala… nici nu termina ca am inchis telefonul nu puteam fi cu el si nici cu Ethan si ma doare ingrozitor de rau capul. Am coborat jos in bucatarie in timp ce mama si tata intrau pe usa.
-Trebuie sa iti spunem ceva…
-CE? Intreb eu curioasa la ce surprize ma m-ai asteapta
-Pai vei putea alege intre: a citi ganduri a fi un metamorf , vampir sa te teleportezi etc., spuse tata in timp ce eu radeam de ma crapam, nu, nu glumim, spuse tata serios si mai avem o veste dar o vom lasa pe mai tarziu caci nu e chiar importanta.
-Voi glumiti eu sa citesc ganduri, metamorf si tote alea?!
-Toti copiii de la scoala ta au puteri supranaturale de ex Cass si Lily se pot teleporta dar numai in cazuri de extrema urgenta, toti copii de la scoala ta primesc puteri de la ziua de nastere in care implinesc 17 ani, si Caroline v-a alege intr-o zi ce vrea sa fie, de obicei parinti aleg ce vor fi copii dar tu poti alege 2 puteri. Te lasam sa te gandesti spuse tata. Dar rapid un Copetco vine acusi sa iti dea puterile.
-Serios? Am inceput eu sa rad, copetco? Ati inventat asta?
-Nu noi ci ministerul…
-Mai bine du-te si alege,spuse mama, daca vrei poti alege trei dar va fi mai greu caci e maximul spuse razand sau  4 sau mai multe daca tu crezi ca te descurci…
Oare chiar vorbeau serios? ADICA puteri supranaturale? Suna ciudat, foarte ciudat…
-Asta am spus si eu, se auzi vocea lui Amy in spatele meu
-Cum ai ajuns aici?! spun eu mirata
-Pai am si eu 2 puteri alergatul super rapid si atingerea, adica daca te ating iti stiu viata asta doar daca  vreau si mie nu mi-o pot afla spune razand.
-Si ce cauti aici?
-Pai am venit sa te ajut… spune ea
-Pai as vrea sa fiu metamorf, sa aud ce gandesti, sa mut obiecte cu mintea si cam atat nu vreau multe.
- Da dar stii ca daca esti metamorf mai nou te poti transforma in orice de la gandaci la obiecte si persoane, spune ea putin trista
-Da cred ca imi va da o carte uriasa…
-DE fapt iti va da o persoana care sa te invete cum sa faci sa nu te  transformi in caine in timpul orei incepu ea sa rada
- Da, asta ar fi hilar stai! De ce i-ai dat nr meu lui Ty?spun eu furioasa
-Pai a spus ca vrea sa iti spuna ceva.
-DA, mi-a spus un mare ceva, ca e indragostit de mine!
-Poftim???
-Ce ai auzit
-Stii de ce te place nu?!
-Din cauza ca nu am sarit pe el?
-Daaa, dar si pentru ca e un varcolac, tata a ales pentru el si mama pentru mine, eu mi-as fi dorit sa fiu metamorf. Revenint varcolacii simt totul mai intens… o da sa nu alegi sa vezi fantome e nasol, o prietena de a mea mi-a spus ca bunica ei i-a ales darul si acum ii vine sa fie ea fantoma.
-Nasol, ce noroc ca pe mine ma lasa sa imi aleg singura…
-DA, as fi vrut si eu sa imi aleg…  

10 pareri:

Raisa spunea...

Ce interesant e acest capitol!:-> Ma intreb ce-o sa urmeze?:x

Andreea spunea...

cine stie, de'abia astept sa vad ce urmeaza:X si imi plac pozele:X, majoritatea le am si eu:-?

Luli spunea...

Cam prea multe intr-un capitol, tipu o venit la ea, apoi ty, apoi david apoi puterile=)).
dar e frumos:)!

Geoo;x spunea...

wow!!! nu credeam k o sa scrii asa... adik ma bucur k scrii asa, da park l'ai pus asa prea brusc!! sincer mi se pare putin fortat cap. asta, da ee foarte dragut!(no offense)

Deea spunea...

WTF?!Nu ma gandeam la asta.....

Iulya Elena spunea...

Waw...ar fi prea tare ca la 17 ani sa avem puteri....totusi e destul de brusc...in fine chiar sunt curioasa ce se mai intampla...

Koky spunea...

as vrea si eu puteri magici

Law spunea...

ce frumos e primul tip...imi cer scuze ca nu citesc,dar nu vreau sa stric surpriza...promit sa o fac in curand:D

Unknown spunea...

Frumos.:<3

Anonim spunea...

Ce imagini minunate! Se potrivesc perfect cu ceea ce scrii! Bravo! :)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design