sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Nu plânge sub clar de luna de Heather Davis

Inainte de toate sper ca va place a 2-a mea recenzie :) stiu ca nu e reusita insa...
Dupa ce mama vitrega (extrem de rea) a lui Shelby o trimite in tabara de reeducare, pentru ca o prinsese sarutandu-se cu un tip, unde il intalni pe superbul  Austin, care este VARCOLAC.[am spus ce e pc si pe spatele cartii scrie :))] El nu poate rezista  fara medicamentele lui, crezute de domnul Winters  droguri astfel ajungand inchise in sertarul lui. Din cauza inimi sale mari, Shelby, reuseste sa recupereze medicamentele lui Austin, astfel ajungand in cea mai rea tabara de reeducare in desert.[V-as spune ce dragut e finalul insa eu zic sa ramana un mister pana cititi :) ]
Cred ca mai puteti prinde cartea la revista Bravo la 11  lei, cred?
Stiu ca recenzia asta nu a iesit cum trebuie insa sunt incepatoare :)

11 pareri:

Mariia spunea...

Frumos, îmi place! <3

Raisa spunea...

Am citit cartea!Cum am auzit de ea am cautat-o peste tot,numai s-o gasesc!Superb si finalul,chiar merita!

O propunere pnetru urmatoarea recenzie:Femeia in negru de Susan Hill.:>

Anonim spunea...

e in editie de chiosc la bravo? sau coperta cartonata?

Deea spunea...

Am citit-o :X e si part 2 :)) si Austin e asa de dragut

Apy spunea...

Lexii a fost si cred ca mai este in editie de chiosc la bravo

Luli spunea...

@Deea: Partea a doua - cartea a doua are doar 70 de pagini si la noi inca nu a aparut.:D

Iulya Elena spunea...

de fapt are 170 de pagini , dar la fel ca prima..merita citita..:X

Koky spunea...

aceasta carte e putin cam usoara, zic eu

Law spunea...

am luat-o in editie de chiosc,a fost destul de faina;acum mi-ar placea sa citesc si a doua,dar doar daca o da cu revista altfel...
nu-ti fa griji cu scrisul recenziilor,cu timpul te vei invata:)

Unknown spunea...

E foarte misto cartea.

Anonim spunea...

A fost o carte geniala! Mi-a placut la nebunie! <3

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design