duminică, 8 ianuarie 2012

Anunt(7)+recenzie Luna Albastra de Alyson Noel, vol 2 din seria Nemuritorii

Anunț: Am un nou mod de a face recenzia, voi da o nota de la 0 la 5(la sfarsitul recenziei), voi pune parerea mea(tot la sfarsit), de unde o puteti comanda(cartea), cine a propus-o(daca a propus-o cineva înafară de mine :) ), numar de pagini, autor, titlu, serie, link spre descriere(cea de pe spatele cartii), etc.(toate cele de mai sus vor avea clori diferite). Si daca aveti idei puteti sa mi le spuneti :*
Cum am terminat de citit cartea am si venit sa fac recenzia.
javascript: document.body.contentEditable = 'true'; document.designMode = 'on'; void 0
Autor: Alyson Noel
Titlu: Luna Albastra
Seria: Nemuritorii
Link descriereAICI
Comanda:  Aici si  aici
Carte: Castigata
Nr de pag: 283


Daca va placut prima carte atunci o sa o iubiti pe a 2-a!!!
Sa nu credeti ca totul e perfect, caci va inselati, cand Ramon soseste la scola lui Ever, ea simte ca ceva nu e in regula cu acest Ramon, insa nu are dovezi. Si Damon e din ce in ce mai slabit si are pierderi de memorie.
Ever si Damen planuesc o noapte speciala la hotelul Montagne, insa Damen  o lasa balta in parcarea de la spectacolul lui Miles(un prieten al lui Ever). Dar asta a fost un mare nimic spre deosebire de ce a gasit Ever  2-a zi, un Damen complet schimbat care o crede pe Ever ciudata si pe Stacia superba. Dar asta nu e tot Ever observa ca ii poate citi gandurile si vedea aura, ea banueste ca Ramon e implicat dar cine sa o creada?
Ea ii cere ajutor Avei, de la care afla de templul cunoasterii si inregistrarile akatistice din Summerland . Ajungand acolo ea este lasata sa treaca si in loc sa intrebe inregistrarile de ce i sa intamplat lui Damon e se uita la viata lui afland tote igredientele sucului nemuririi inafara de ultimul, apoi vazandu-l pe Damon cu Darina ea ii cere inregistrarilor sa mearga inaine unde la sfarsit il vede pe  Ramon ranjind malefic si pe iubitul ei mort.
Acum trebuie sa suporte, pe langa insultele Staciei si plecarea celor mai buni prieteni ai ei, si badjocora lui Damon. La a doua calatorie in Summerland afla ca il poate salva pe Damon, doar ca are o alegere uriasa (si nedreapta) de facut: viata ei de dinaintea accidentului, cu familia sa si fara puteri sau viata ei din prezent alaturi de iubirea vietii ei, Damon.
Ce v-a alege?
As vrea sa va spun mai multe, dar nu pot >:) deja am facut-o.
Parerea mea: E o carte superba cea ce mi-a placut a fost faptul ca Alyson  este unul dintre putinii autori care ne aduc aminte cine e cine si ce e ce din vol 1 de ex cine e Ava si ce era cu bautura rosie, etc.
Nota: 5/5, chiar merita ;)
Alte coperti:


      
Care v-a place?





8 pareri:

Luli spunea...

Pot sa-ti recomand ceva, daca n-ai citit deja...seria: Fortele raului absolut, are trei voleum: Invocarea, Revelatia si Rafuiala. merita citita !:) Mie imi place, :*

Apy spunea...

voi incerca sa le itesc :* multumesc de recomandare >:D<

Raisa spunea...

Eu n-am citit-o inca,as putea s-o incep,ami ales ca o am acasa.Mutlumesc mult de propunere si de recenzie.Apropo,imi place recenzia!

Iulya Elena spunea...

Imi plac recenziile tale...ma fac sa vreau sa citesc cartile si mai mult...si deja imi imbogatesc wishlist-ul

Koky spunea...

imi place cartea pare interesanta

Law spunea...

daca tu ai dat 5/5 inseamna ca merita;
ador copertile de la sfarsit si recenzia ta m-a facut sa o vreau:>

Unknown spunea...

Imi plac copertile.

Anonim spunea...

Super tare! Mai ales copertile! SUnt geniale!

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design