luni, 2 ianuarie 2012

Leapsa+ premii de la Tadotakii

In primul rand multumesc multtt,Tadotakii!
Leapsa:
Dacă aș fi floare...aș fi o lalea rosie (caci simbolizeaza iubirea eterna)
Dacă aș fi o parte a zilei...aș rasaritul
Dacă aș fi un anotimp ... aș fi vara
Dacă aș fi o culoare ... aș fi negru,alb,albastru (nu ma pot hotari)
Dacă aș fi un fruct ... aș fi un strugure sau o capsuna
Dacă aș fi ceva dulce... aș fi ciocolata
Dacă aș fi o carte ... aș fi  Luna Albastra de Alyson Noel
Dacă aș fi un cântec ... aș fi Lala song (deocamdata)
Dacă aș fi un film ... aș fi Nu stiu...
Dacă aș fi o jucărie ... aș fi un caine de plus
Dacă aș fi o formă ... aș fi romb sau rotund
Dacă aș fi un număr ... aș fi 18 :) sau 14 (cred ca stiti de ce >:) nu mai sunt minor si 14 buletinul :)) )
Dacă aș fi un oraș ... aș fi unul din America
Dacă aș fi un gust ... aș fi dulce-amarui
Dacă aș fi o stare de a fi ... aș fi fericirea
Dacă aș fi un sentiment ... aș fi iubirea
Dacă aș fi o vîrstă ... aș fi copilaria
Dacă aș fi o artă ... aș fi muzica sau dans
Dacă aș fi un citat ... aș fi   Viata e ca un roller coaster 
Leapsa sa o ia cine vrea leapsa gratisss, oameni luati-o at e calda :))
Premii multumesc tot lui Tadotakii
 

7 pareri:

Luli spunea...

Cu placere, cu placere, ma faci sa rosesc:">!

Alex spunea...

Frumoase raspunsuri :x

Iulya Elena spunea...

Foarte tare!
Chiar imi plac raspunsurile:)

Law spunea...

ador leapsa asta,si eu am completat-o odata;si eu as fi rasaritul daca s-ar putea:)

Koky spunea...

imi plac rasp tale

Unknown spunea...

Intodeauna mi-a placut Leapsa.!

Anonim spunea...

Super leapsa! Ar fi treuit sa o iau si eu! :D

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design