joi, 12 ianuarie 2012

Invocarea de Kelly Amstrong vol 1 al seriei Fortele Raului

FORTELE RAULUI ABSOLUT VOL. 1 - INVOCAREA




   Numele meu este Chloe Saunders si viata mea nu va mai fi niciodata la fel ca pana acum. Tot ce voiam era sa imi fac prieteni, sa cunosc baieti si sa continui sa fiu o adolescenta obisnuita. Dar nici macar nu mai stiu ce inseamna asta. Totul a inceput in ziua in care am vazut prima mea stafie − si stafia m-a vazut pe mine… Acum, stafiile sunt pretutindeni si nu vor sa ma lase in pace. Si, ca si cum asta n-ar fi fost de-ajuns, m-am trezit inchisa in Sanatoriul Lyle, ,,un loc special” pentru adolescentii cu probleme psihice. Si totusi, sanatoriul nu este ceea ce pare. Sa nu mai spuneti nimanui, dar eu cred ca si cei inchisi aici cu mine sunt mai mult decat se arata la prima vedere. Problema e de partea cui sunt ei?

9 pareri:

Raisa spunea...

Interesant:-?

Deea spunea...

Cartea asta am citit-o si am citit-o si pe a 2 si imd trec la a 3.E super fain :X

Luli spunea...

Si eu trec la vol 3 Deea:))!:X

Apy spunea...

dee si tadotakii: felicitari :) eu le-am pierdut :((

Iulya Elena spunea...

Am citit-o si e foarte tare :)

Koky spunea...

o am, aha aha yupyy

Law spunea...

am citit-o pe asta,si pe a doua..mai am a treia,sper sa o citesc curand...chiar mi-a placut:)

Unknown spunea...

Este superba.Cititi-o.

Anonim spunea...

O carte GENIALA! Dar a doua este mult mai reusita! O carte mai mult decat perfecta! <3

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design