miercuri, 4 ianuarie 2012

Micutele Mincinuase de Sara Shepard vol 1

Ca sa sarbatoresc faptul ca serialul  PLL SA INTORS AZI CU UN NOU EPISOD APROAPE SCOCANT pentru ca fetele au ceva de la -A am adus vol 1 de la micutele mincinoase

Spencer râvneşte la iubitul surorii ei. Aria are fantezii erotice cu profesorul său de engleză. Emily s-a îndrăgostit de noua ei colegă de şcoală. Iar Hanna apelează la soluţii dezgustătoare ca să-şi menţină frumuseţea.        
Dar, de când prietena lor Alison a dispărut, ele trebuie să păstreze un secret mult mai important.            
De unde ştiu eu? Uite că eu ştiu totul despre fetele rele care au fost cândva, fetele obraznice care sunt acum şi secretele întunecate pe care trebuie să le păstreze. Şi... ia ghiciţi ce voi face? Vă voi spune tot ce ştiu...

5 pareri:

Iulya Elena spunea...

Vreau si eu carte...abia astept sa prind un pachet cu toate 4 volumele :X

Law spunea...

am citit primele doua volume,e destul de faina..:)

Koky spunea...

vrau si vol 1 si celelalte

Unknown spunea...

E frumoasa.

Anonim spunea...

E superba editia asta de film! Ma intreb cum arata coperta vol. 5! :D

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design