sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Intre timp de la prima poveste(nu o bagati in sema neaparat)


Cand ai plecat m-am simtit trista chiar daca stiam ca nu ma placi, am vorbit pe mess ca si cum nimic nu s-a intamplat si totul e ok. Am vb o pe mess o data si am spus o multime de lucruri pentru mine inmportante adica ma faceai sa rad si am sus lucruri care nu te-au deranajat cea e era dragut si pur si simplu radeai(asta se intampla la o sapt dupa ce ai plecat)
Alta data, chiar daca stiai ca te plac ai spus ca iti place o fata de acolo unde te-ai mutat ca e mai mare si mai "dotata", e amuzanta(ce eu nu eram?) samd,apoi sora ta mi-a spus ca te-a vazut spunandui acele fete ca o placei si ca e frumoasa si etc, atunci sora ta ma intrebat daca nu ma deranjeaza iar eu am raspuns: "Face ce vrea cu viata lui, eu nu il pot obliga sa nu placa si sa placa pe cineva plus ca e mare sa aleaga el singur ce vrea sa faca" sora ta a spus: " nu ai raspuns la intrebare" desii voiam sa spun ca imi pasa normal ca imi pasa si ca ma enerveaza la culme ca mi-ai spus asata am spus " nu ma inetereseaza e viata lui". Apoi am inceput sa vorbim mai rar si apoi a venit vacanta de vara, eu am fost plecata toata vara(cine stie ce s-a intamplat) si apoi ajungand acasa am vb pe mess si am aflat ca nu ai stat cu ea decat foarte putin, daca ai stii ce bucuroasa am fost. Apoi la fel de rar am vorbit pe mess ca nu mai imi amintesc cand am vorbit ultima data. Acum nimic nu s-a schimbat in afara de faptul ca nu vorbim absolut de loc pana intr-o zi departe tare am vb si sora ta mi-a dat poze de la ziua ei unde erai si tu sincer de cand ti-ai lasat mustata arati urat si chiar credeam ca nu te mai plac (nu din cauza ca erai urat, distanta e de vina) si iar nu mai vorbim. Si incepeam sa te uit pana cand creierul meu a inceput sa imi dea vise cu tine.GROZAV! draga Andy sper ca al meu creier sa nu ma mai enerveze cu visele cu tine desii nu facem nimic special.( desi inainte ma rugam sa am vise cu tine) sper ca intr-o zi sa te uit daca tot nu vorbim sau vedem. o si ii multumesc lui Geoo :))) ca a ras de tine ;).(Geoo sper ca vezi fetele zambitoare si poate cu alta ocazie iti spun si de ce il placeam :)))) )

6 pareri:

Andreea spunea...

cand vizezi pe CINEVA inseamna ca acelui CINEVA ii e dor de tine;)

Iulya Elena spunea...

Cand crezi ca nu mai placi pe cineva trebuie sa te uiti mai adanc ;)

Koky spunea...

am citit textul asta (atunci cand l-ai postat) de 2 ori eram putin confuza :))

Unknown spunea...

Are dreptate Yuko.

Law spunea...

draguta postare,cam trista...daca se iubesc ar trebui sa reziste si la distanta..

Anonim spunea...

Ce draguta e poza! Ce robotei funky! Vreau si eu! :))

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design