luni, 2 ianuarie 2012

Pagina noua

am luat poza de pe un alt blog
Chiar langa Home a aparut o pagina noua Ficurile lu' Apy acolo sunt toate povestile mele, puse in ordine de la prima la ultima, sper sa vizitati pag si sa imi spuneti parerea voastra :)
Am facut-o ca sa va fie mai usor sa gasiti capitolele si de fiecare data cand pun unul in plus va aparea si acolo.

7 pareri:

Raisa spunea...

Ce frumos e blogul tau!Il voi urmari de acum,e minunat!Mai ales povestile,imi plac foarte mult!<3 Im your fan!

Alex spunea...

Eu nu ti-am citit povestile ,dar de acum-n colo am sa o fac >:D<

Iulya Elena spunea...

Buna idee..!
Imi place blogul tau...e bine organizat:X

Law spunea...

ce tare e poza aia:))
succes la scris!

Koky spunea...

imi place poza e chiar draguta

Unknown spunea...

Imi place blogul tau.

Anonim spunea...

Felicitari pentru frumoasele ficuri! :)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design