vineri, 20 ianuarie 2012

Surpriza :))

Am benner si daca e cnv interesat sa facem schimb de bennere sa lase un comm ;)

9 pareri:

Alex spunea...

Foarte fain >:D<

Luli spunea...

ce frumos e =p~!

Koky spunea...

L-am vazut pacat ca nu mai e

Iulya Elena spunea...

Eu nu am vazut venarul:(

Iulya Elena spunea...

benarul*

Unknown spunea...

Cred ca e prea tarziu.

Anonim spunea...

Da, unde e bannerul? Eu niciodata nu o sa reusesc sa imi fac unul! :((

Anonim spunea...

Si apropo, Apy si Iulya Elena! E banner! Nu benner! >:D< Sper sa nu va suparati pe mine! :(

Law spunea...

nu mai este probabil din cauza aspectului;;)
mi-ar placea sa-l pui inapoi pe undeva:P

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design