joi, 19 ianuarie 2012

Primele 2 vol din Academia vampirior de Richelle Mead


AcademiaVampirilor s.jpgDOAR CEA MAI BUNA PRIETENA TE POATE APARA DE DUSMANII TAI NEMURITORI...
Academia Sf. Vladimir nu este o scoala ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns in strafundurile padurilor din Montana, in care moroii (vampiri vii si muritori) sunt educati in tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumatate oameni, jumatate vampiri) sunt antrenati sa-i apere de atacurile sangeroase ale strigoilor (morti vii), cei mai inspaimantatori si mai periculosi vampiri.
Rose Hathaway, o fata dhampir, se pregateste sa devina garda de corp pentru prietena ei cea mai buna, printesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur si epuizant, iar, pe langa intrigile si comploturile din Academie, situatia ei se complica din cauza unei idile tainuite si interzise. Avand o legatura psihica iesita din comun, cum nu s-a mai intalnit de secole, cele doua eroine incearca sa faca fata amenintarilor...

InitiereaAV2 s.jpgCAND IUBIREA SI GELOZIA SE CIOCNESC PE PARTIE, VACANTA DE IARNA DEVINE SANGEROASA...
Lissa Dragomir este o printesa moroi, cu un rarisim dar de a stapani magia spiritului. Ea trebuie aparata in orice moment de strigoi (mortii vii), cei mai fiorosi vampiri. Puternicul amestec de sange omenesc si vampiresc din venele Rosei Hathaway, cea mai buna prietena a Lissei, o face sa fie dhampir. Rose si-a dedicat viata unei misiuni mai mult decat primejdioase: s-o apere pe Lissa de strigoi, care si-au jurat s-o faca asemeni lor.
Un atac inopinat al strigoilor pune pe jar toata Academia Sf. Vladimir, care isi trimite in graba elevii intr-o vacanta obligatorie la schi. Dar peisajul mirific de iarna si statiunea eleganta din Idaho nu ofera decat un iluzoriu sentiment de siguranta. Cum trei dintre elevi fug din cantonament pentru a-i ataca la randul lor pe oribilii strigoi, Rose si Christian isi unesc eforturile pentru a le sari in ajutor. Numai ca eroismul are pretul lui...

8 pareri:

Luli spunea...

hihi, ai facut recenzie cu ele pentru ca am vorbit noi atunci:))?

Raisa spunea...

Am citit primul volum:>

Apy spunea...

Tadotakii: nu stiu asa mi-a venit :)))
Raisa: e frumos primul volum? :>

Koky spunea...

OOO, VREAU SI EU MACAR 5 VOLUME :)))

Iulya Elena spunea...

Le-am citit si clar merita...sunt super:x

Unknown spunea...

Vreau si eu seria asta..

Anonim spunea...

Eu deocamdata citesc volumul 1 si pot spune ca m-am indragostit de serie! E un fel de Harry Potter pentru adolescenti! :)

Law spunea...

mi-am luat toata seria cu 100 lei si le-am citit pe toate foarte repede..merita toti banii:)
este o poveste complexa,personajele sunt super si actiune este din plin:)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design