joi, 12 ianuarie 2012

Ce v-a alege Jenny?

Aveam atatea optiuni Ingeri, Ingeri rai, metamorfi, fantome, citit ganduri, povesti, cupidon, varcolac, vampiri, nemuritori, copetco(cel care da puterile),  vrajitori, materealizator  de lucruri, pitici norocosi si multe altele (cred ca am omis multeeeee)
Ce va alege Jenny? nu uitati poate alege max 5 (daca eu am omis puteti pune alt ceva)voi ce credeti?

7 pareri:

Luli spunea...

femeia invizibila!:))

Geoo;x spunea...

hibrid:))) sau nemuritor sau cititor de ganduri sau vrajitoare sau toate cele de mai sus?:)))

Iulya Elena spunea...

poi daca sunt 5 ...eu as alege....metamorf...inger...citit de ganduri...teleportare....si nush...cupidon...:X

Koky spunea...

deja stiu ce a ales, asta as fi ales si eu :))

Unknown spunea...

N-am citit cartea:d

Law spunea...

am sa citesc si am sa aflu:)

Anonim spunea...

Nu stiu, nu citesc ficul si imi pare rau pentru asta! :( O sa ma apuc si eu vara asta de el! :D

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design