miercuri, 4 ianuarie 2012

Micutele mincinoase, Impecabil vol 2 de Sara Shepard

Si daca tot suntem la capitolul sarbatorit...am pus si al doi-lea vol

Fereşte-te de fetele frumoase cu secrete întunecate!
CELE PATRU MICUŢE MINCINOASE SUNT DEPARTE DE A FI FETE BUNE
Spencer i-a furat iubitul surorii sale. Aria are inima zdrobită din cauza profesorului ei de engleză. Lui Emily îi place noua ei prietenă, Maya… suspect de mult! Hanna ajunge să se îmbolnăvească din pricina obsesiei de a arăta impecabil. Si cel mai oribil secret al lor de până acum este atât de scandalos, încât aflarea adevărului le-ar distruge pentru totdeauna.
Şi de ce nu le-aş da în vileag? Din moment ce merită cu-adevărat să piardă totul... 

6 pareri:

Raisa spunea...

Am vazut filmul,dar cartea nu am citit-o.In orice caz,filmul merita toti banii!:>

Iulya Elena spunea...

Sper sa merite totul...nu am vazut filmul pt ca nu am cartile :X

Law spunea...

nu-mi mai amintesc eu ce era in cartea asta,dar noroc cu serialul ca-l urmaresc:D

Koky spunea...

ooo vreau si pe asta :))

Unknown spunea...

Am citit primul volum.

Anonim spunea...

Cat de dragute sunt! Mincinoasele astea m-au convins si pe mine sa imi cumpar cartile! :))

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design