miercuri, 11 ianuarie 2012

Black and white

Am gasit asta aici si alte posturi frumoase care m-au impresionat http://koky-blog.blogspot.com/
 Afara e soare, perdeaua nu e la geam, televizorul e inchis, dar, camera mea e cufundata in negru si apoi pentru un minut a venit o lumina stralucitoare scapandu-si galetile de var alb. Apoi un alt strafulger a strans totul si la intins pe cateva lucruri, si toate astea cat stateam pe pat.
Acum nu puteam deschide gura si totul era alb negru, si colac peste pupaza nu puteam iesi. Era ca un film prost alb negru mut, ce viata... as fi vrut sa deschid fereastra pur si simplu...
STAI! ASTA E ... FEREASTRA!!! daa de ce nu m-am gandit la asta?!
Ma arunc spre fereastra o deschid mii de culori se arunca insetate spre lucrurile mele invadandu-le si cele mai mici cotisoare, in timp ce eu am si ajuns afara zburdand si strigand fericita:
-TRAIESC!

Ce parere aveti?

6 pareri:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Da, superb :X

Iulya Elena spunea...

Foarte tare...cu adevart interesanta..:X

Koky spunea...

Multumesc, ca ai pus aici postul meu :D

Law spunea...

scrii foarte frumos koky!:)

Unknown spunea...

Interesant.koki

Anonim spunea...

Felicitari pentru frumoasele postari! :D

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design