miercuri, 16 aprilie 2014

Top 5 Wenesday

Am văzut chestiuța asta peste tot și am zis să o ciordesc și eu. Așa că iată Top 5 Wenesday...

Top 5 Wednesday este un tag care a circulat atât în blogosfera din străinătate, cât şi pe youtube. El constă în construirea unui Top 5, în fiecare miercuri, bazat pe o temă dinainte stabilită. El a fost creat (iniţial pe youtube) de un booktuber (gingerreadslainey-https://www.youtube.com/user/gingerreadslainey?feature=watch) şi a fost adus blogosfera din România de Pzzike (http://nervidetoamna.blogspot.ro/). Pentru mai multe detalii, o puteţi contacta pe Pzzike aka Crina, şi vă puteţi implica şi voi.

 Tema pentru săptămâna aceasta este:

Top 5 Old on Shelf


Așa, cred că ați înțeles că e vorba de cărți care tot stau și așteaptă să fie citite, numai că nu prea le bagi în seamă pentru că... nu prea ai motive, pur și simplu nu ai chef... 



1. Păi, nu aruncați cu roșii, dar nu am terminat AV, a început să mă plictisească și să nu îmi placă așa mult și cred că de când am cumpărat-o, deci cam ultimele 2 volume sau 3, cine mai știe... Dar am ajuns la volumul 6, pe care nu l-am citit, din Giorgina Kincaid.



2. Mi-am cumpărat acum ceva vreme Paranormal, dar am tot uitat de ea și a cam rămas pe rafturi... Dar, am în gând să o citesc cât mai curând.


3. Adolescentul miop... dap, îl aveam în raft cumpărat de tata, dar se pare că o data cu ”Citește românește” o să am încă un motiv să-l citesc.

 

4. Ultima vrăjitoare din Transilvania (ambele volume) se pare că nu e și ultima carte necitită din rafturile mele... Tot vreau să mă apuc de ea dar nu reușesc... Of, și de când tot o voiam, dar nu știu ce s-a întâmplat când a ajuns acasă.

Ultima vrajitoare din Transilvania (2 vol)


5. Tărâmul Întunericului, probabil că nici nu ați auzit de el, nici eu până noiembrie anu trecut. Treceam prin Carrefour și mă uitam liniștită la cărți și văd un ditamai raft cu cărți la 10 lei. Am zis să o cumpăr, pentru 10 lei... Am tot deschis cartea dar nu am reușit să o termin...



Cam asta a fost, îmi place acest top, e distractiv de făcut; cine vrea să îl ia, i-l dau cu plăcere. Vedeți că temele sunt stabilite, așa că ar trebui să le căutați, dar nu-i bai!
Voi ce carte tot încercați să citiți, dar nu reușiți?

Mno, bye!


6 pareri:

The Antiquarian. spunea...

Nici eu n-am terminat Academia Vampirilor dar sincer, am ajuns să îmi pese atât de puțin de poveste încât nici nu mă mai interesează. Faină postare, ultima carte părea chiar interesantă, dar știi cum se spune, „nu judeca o carte după copertă”..
zi faină să ai!
îmbrățișări de la bobiță!

meduza spunea...

Hei. Tuu! Termină Academia! Finalul, crede-mă, finalul ăla merită :3 Am făcut un mini infarct atunci :)) Am un raft întreg de cărți neicitite. Steaua lui Strindberg, Chemarea cucului, Codul lui daVinci și încă o tonă. Habar n-am când o să le continui :))

Apy spunea...

@bobiță, eu cam asta am făcut cu cartea... am văzut coperta și am zis că hai s-o iau... :))
@furelise, am să încerc să termin AV poate pentru final...
Și eu am un raft special pentru cărți necitite, măcar le dau un sentiment că sunt speciale :)).

Oana spunea...

Foarte interesant! Aș vrea să mă apuc și eu.. Romanul unui adolescent miop este pe lista mea de lectură de mult timp..

.✿*E LENA*✿. spunea...

Sunt interesante toate,așa cred!
Îți mulțumesc de vizită și semnul lăsat!
Îți doresc un Paște Fericit alături de cei dragi!
Cu drag te mai aștept!

Anonim spunea...

Te înţeleg într-un fel în privinţa seriei Academia vampirilor :D Pe mine nu m-au dat pe spate primele volume. Romanul adolescentului miop este o carte foarte interesantă, chiar ţi-o recomand s-o citeşti. Spor la citit!

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design