miercuri, 25 ianuarie 2012

Acusi

Pentru ca azi trebuie sa dau castigatorii si sa nu uitati limita e pana la ora 12 (de inscriere) si find primul concurs il anunt devreme (castigastorul) si ca sa nu va mai tin cu sufletele pana in gat va dau o melodie ;) si va multumesc ca v-ati inscrisi in numar maree ;)



8 pareri:

D. spunea...

O sa astept sa vad cine castiga

horade spunea...

Cred ca toata "suflarea" inscrisa la acest prim concurs al tau asteapta rezultatul..., dar cred ca ar fi bine sa postezi si lista cu intrarile in concurs, pentru ca toti participantii sa stie clar ce sanse au avut.
Oricum te felicit pentru numarul mare de inscrisi la acest prim concurs al tau !

Alex spunea...

Castigatorul l-am vazut deja ,deci felicitari pentru realizarea acestui minunat concurs >:D<

Koky spunea...

Imi place melodia e superba!!!

Unknown spunea...

Imi place melodia.

Iulya Elena spunea...

Super melodia, imi place foarte mult:D

Anonim spunea...

O melodie superba! Mai ales fetita aceea, Jessie J junior! :))

Law spunea...

imi place melodia,si fetita aia mica danseaza si cu ea in concerte:>

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design