marți, 17 ianuarie 2012

Ce sa faci cand...(1)

Am o noua rubrica interesanta, sper eu, in care voi puteti da idei de "ce sa faci cand..." rubrica v-a aparea o data pe saptamana nu e o zi anume dar o data pe sapt tot v-a aparea si ca un mic anunt voi inerca sa schimb putin tema blogului caci totusi e 2012 tre sa avem o casa noua nu :))?
Bun,
Ce sa faci cand esti stresat:
Pai beti o cana de ceai (caldut) de tei si faceti ce faceti cand vreti sa va relaxati [ ne uitam la tv, citim, ascultam muzica, stam la calculator, ne uitam la filmul nostru preferat, facem o baie, sa iesim in parc(cu ceaiul in sticla sau cand venim) si ce va mai relaxeaza].
Sau:
  1.  Stai în pat, o muzică lentă în surdină, o lumină slabă în încăpere și lumânări parfumate sigur te vor   scoate din starea de stress.
    Aromoterapie.
  2. Incearca ceva sporturi extreme.Adrenalina te va face sa uiti de stres.(desii nu merge prea bine :)) la toti)
  3. Bea un pahar de lapte cald , indulcit cu o lingurita de miere.
  4. Pe mine miscarea ma ajuta sa ma relaxez... Imi consum toata energia jucand basket, fugind, mergand pe role, etc... dupa care faci un dus... si te simti ca nou... Poti incerca si tu.
  5. Ia o lingurita de miere si fa-ti o cana de ceai de salvie,pe care sa-l bei cu inghitituri mici cat poti de cald.am incercat si eu si e super.Salvia are un gust f placut ,seamana cu menta si are efect calmant,printre altele.
  6. Elimina cauza stresului. Daca doar inlaturi simptomele, iar a doua zi o iei de la capat, intri in stres   cronic si iti poti da intregul organism si intreaga viata psihica peste cap. Mergi la radacina si rezolva cauza, nu doar simptomele.
  7. Iti propun sa asculti muzica relaxanta japoneza sau muzica ,cantata la nai.
  8. Sa te culci.sau.iesi in aer liber.in parc undeva.aseza-te pe o patura sau chiar pe iarba.si priveste norii...cu castile in urechii.
  9. ETC.
Sfaturile sunt luate de pe mai multe situri nu am toate link-urile.

14 pareri:

Iona spunea...

scap de stres scriind, cititand, fiind in largul meu...

Apy spunea...

uuu frumos bravo ;)

Luli spunea...

Interesant.

Tipa Zet spunea...

Foarte interesanta noua rubrica a blogului.Nu mam gandit ca pot scapa de stres in aceste moduri.

Raisa spunea...

Nu stiam aceste lucruri:>

Alex spunea...

Interesant :-? .Si eu la fel scap de stres ,scriind .Descarcandu-ma in versuri,cuvinte .

Only Books spunea...

Pe mine cel mai mult ma ajuta o carte buna sau castile in urechi!:) Frumoasa postare.

Dee.

Andreea spunea...

Stresul asta:))...eu ma eliberez in cateva moduri de stres:
1. o cana cu lapte/ceai si un serial bun [Grey's Anatomy; Cold Case; The Vampire Diares; Buffy - the vampire slayer; Blue Bloods; Anime:X...filme (drame, in general) japoneze/coreene
2. ma intind pe pat...[lumina in camera -> stinsa] si ma uit pe tavan
3. ies la o plimbare prin parc...singura
4. scriu [compuneri/versuri], citesc o carte buna
5. ies pe balcon si ma uit la stele/nori/cer senin/cer ... negru:)) [depinde de momentul zilei:))]
6. si sa nu uitam...minunata muzica pe care o ascult in casti:D

Apy spunea...

Tadotakii: :)
Suky-Chan: nici eu pana sa caut :))
Raisa: daca nu stim incercam:))
©Ramonaa ‹з: cateodata si eu :)
Only Books: muzica e magica ;;)
Yuko: imi place cum scapi tu de stres :>

Koky spunea...

9 e the Best :)) cu ETC-UL scapi de stres

Iulya Elena spunea...

De acord ...poti face orice sa scapi de stres:)

Unknown spunea...

Si eu sunt de acord:D

Anonim spunea...

Eu citesc cand sunt stresat! Da, 9 e bestial! Ce sa faci cand esti stresat? ETC! =)))

Law spunea...

cand sunt stresata,eu ascult muzica:>
faina rubrica,im place:)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design