marți, 17 ianuarie 2012

Super oferta!


Nu uitati ca azi impreuna cu revista Bravo,apare cartea “Trezirea” de L.J.Smith,prima carte din seria “Jurnalele Vampirilor”.Cartea o puteti lua la pretul de 10,99 lei. Eu as zice sa profitati de oferta, asta daca nu aveti cartile ;)
Un triunghi amoros mortal strabate timpul, din Florenta sfarsitului de veac cincisprezece pana intr-un orasel american din zilele noastre– povestea iubirii adolescentine intre doi frati vampiri si frumoasa fata impartita intre dragostea lor.
ELENA-Fata cu ochi albastri de nestemata si par de aur, intotdeauna Regina Balului, cea care poate avea orice baiat isi doreste.
STEFAN-Distant si misterios, pare sa fie singurul baiat care ii poate rezista Elenei, desi incearca din rasputeri sa o apere de ororile trecutului sau tragic.
DAMON-Sexy, periculos si manat de dorinta de a se razbuna pe Stefan, fratele pe care il invinuieste ca l-a tradat. Hotarat sa o aiba pe Elena, e in stare sa omoare pentru ea.

7 pareri:

Raisa spunea...

Am s-o iau!Plus ca eu imi doream aceste carti,ddar erau prea scumpe!Acum e momentul s-o iau la reducere:x

Deea spunea...

Mi-am luat-o deja >:)) si e super fain

Koky spunea...

mi-am luat toate vol 1-4 :))

Iulya Elena spunea...

Am luat toate cele 4 volume :)

Unknown spunea...

Si eu suny foarte frumoase..

Anonim spunea...

Le am pe toate in hardcover. E una dintre seriile mele preferate! In sfarsit, niste vampiri care urasc TWILIGHT! Pur si simplu m-am plictisit de Murg! :(

Law spunea...

Le-am luat pe toate,dar nu ma intereseaza sa le iau si pe urmatoarele..:P

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design