marți, 10 ianuarie 2012

C8 P5


Jenny

Apoi merse spre un dulap de langa piscina un era mare dar nici micut era ca o debara avea 2 randuri de costume de baie si in rest 10 paturi 20 prosoape 15 umbrele 15 perechi de șlapi si altele.
- Alegeți un le-am purtat decât pe cele de acolo, îmi spuse arătând spre un raft micut cu 3 perechi de costume de baie
Amy
Dintre toate mi-am ales unul, deșii toate m-au tentat, alb cu 2 bucati(sutien si slip) era simple si alb slipul avea niște material pe langa. Iar Amy s-a dus spre capătul raftului si a urcat pe o scara alegandusi un costum complet de fapt legat cu o bucata subțire de material. Era tot alb numai ca avea niste paiete auri pe margini.
Dupa ce ne-am luat tot ce ne trebuia am mers la piscina stand cred ca o ora vorbind razand apoi Amy spune:
-Cred ca ar trebui sa iti arat si restul casei…
Apoi dupa un dus facut langa piscina si imbracat am intrat pe usa, avea o camera alba linistitoare cu o masuta si covor si un televisor etc.
-Buna Amelia, spuse o femeie tanara ce facea curat, o scuze credeam ca esti cu mama ta, spuse observându-mă, știi ca trebuia sa fi la ora acum Amy, mai aveai 30 de minute spune aratand spre ceas.
-Buna, stiu dar aveam sportul si ma durea piciorul spuse in timp ce se aseza pe canapea, ea e Jenny spuse in timp eu zambeam.
bucatarie
-Sa stii ca nu esti singura fata pe care a incurajat-o sa chiuleasca, spuse razand.
-Nu am chiulit ne-am invoit spune Amy zambind. Era clar ca femeia aia u era o simpla angajata.
-Eu sunt Elena lucrez ca menajera si fac si curat, spuse ea in timp ce imi intinse mana
-Nu e chiar o menajera e si prietena mea spuse Amy
-Incantata, rostesc in cele dinurma.
-Acum putem merge te rogg.
-Sigur dar sa nu face-ti mizerie, bine?
camera de relax
-Da, spuse Amy in timp ce ma lua de mana si pergeam pe un coridor dand de bucatarie care si ea era alba si maro apoi dam de un alt salon dar gri
-Aici vin cand sunt suparata sau trista,spuse aratand spre incapere.
Apoi urcam niste scari si vad un hol cu 2 directii ce dain fata avea doua usi si cea din dreapta mai multe.
bibleoteca
-Vezi  HOLUL DIN FATA el duce spre camera mea de relax si are o usa spre subsol pe care il vedem mai tarziu  si spre bibleoteca spune ea.
-Pai hai la bibleoteca!
-Bine tu ai vrut-o!
celalta bucata de bibleoteca
Cum am intrat am vazut o bibleoteca uriasa cu o doamna batrana acolo
-Ea e femeia care se ocupa cu cartile, imi sopteste ea
-Buna Amy ai mai adus carti? Spune femeia invarsta
-Nu am venit sa ii arat, arata spre mine.
-Bine dar sa nu faceti galagie
Am mers spre stanga si am vazut ca avea un loc unde sa stea cu alte rafturi de carti
prima  camera
-Sunt multe de la cele mai vechi la cele de acum, spune ea.
Dupa ce am iesit din bibleoteca ne-am indreptat spre celalalt hol am intrat pe prima usa era o camera draguta in care culoarea ce cuprindea era movul. Dupa ce am iesit am intrat in urmatoarea :
-Asta imi place ca are o chestie cu LOVE pe dulapior.
a doua
Aceasta avea rosu si alb apoi cand am dat sa ies Amy disparu m-am uitat am asteptat 5 minute si din dulap isi scoase capul si spune hai vii?
prima bucata de dulap
Am intrat dupa ea in dulap la inceput erau doar 3 umerase dar cand Amy apasa un buton cidat peretele se dadu la oparte infatisand un hol micut plin cu pantofi si haine care cotea la dreapta pe unde am si mers dand de o usa in stanga si un hol in fata am intrat si am vazut o camera ciudata ca de copii
-Aici va sta viitoare mea sora
Apoi am intrat inapoi in dulap acum eram intr-o incapere cu tenisi unde Amy isi lasa tenisii luand niste slapi de casa, chiar nu glumea ii placeau tenisii apoi am mers la stanga care avea niste scaune un geam in spate si o masuta(frate ce emotionata sunt ca nici sa ma exprim corect nu mai pot) apoi am mers spre stanga cred ca incaperea era in spatele zidului acela(daca intelegeti) si am dat de doua usi am intrat si am vazut o alta camera cu negru era a unei surori de a ei apoi in cealalta usa o camera plina cu haine alb negru care mai avea o usa:
aia din capat
Camera sora 
-Usa aia are intrare in pamant spre casa parintilor si a lui Ty  si-au pus costumele aici.
-Elena stie de locul asta?
-Nu incepu ea sa rada, sa vezi cat ma cauta 
Apoi am mers spre camera prin care puteai intra la hainele alb negru era o camera superba o iubeam
penultima camera pe care Jenny o iubeste
Dupa ce am iesit am dat iar de pantofi un raft urias de fapt si am intrat si in ultima camera cu un pat rotund si cu niste culori linistitoare.
-DECI care iti place? spuse ea fericita
-Pai acea cu poze.
-Bun a mea v-a fi langa ata adica daca vrei sa stai la mine.
bucata cu papuci(de dulap)
-Da dar rebuie sa o intreb pe mama stii tu....
-Sigur mergem acum si iti faci si bagajul bine?
-Perfect, dar am o intrebare ce faci cu atatea camere si tunele?
-Pai casa nu e construita dupa cum am vrut eu a fost a cuiva care nici nu stia de tunele. M-am ascuns intr-o zi in dulapul din 2-a camera si din greseala am apasat butonul si asa am gasit locul asta insa inainte era gol.
-O apropo buna alegere de camera are multe surprize pentru tine, spune ea razand.
Apoi am mers spre casa mea...
                                     VA URMA.... 

9 pareri:

Andreea spunea...

misto :X, cate informatii .. nu chiar multe:-j dar cand faci prea multe de odata is multe:))

Deea spunea...

Mama ditamai casa :O cred ca ma-s ratacii :)))

Geoo;x spunea...

sinecr si eu ma's rataci!:))

Luli spunea...

Surprize, ai:>?

Iulya Elena spunea...

Pe mine nu m.ar deranja nimic din ce e in casa asta...si daca ma ratacesc ce...?:))

Koky spunea...

oo as vrea si eu o casa asa si costumele de baie

Law spunea...

imi place cum arata jenny:)

Unknown spunea...

Imi place postarea.

Anonim spunea...

Super tare postarea! Felicitari si tine-o tot asa! :D

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design