sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Micutele mincinoase vol 4 de Sara Shepard


VIAŢA MINUNATĂ A CELOR PATRU MICUŢE MINCINOASE S-A TRANSFORMAT îNTR-UN COȘMAR CâT SE POATE DE REAL
Emily a fost trimisă în Iowa, să stea la unchiul şi mătuşa ei, nişte persoane extrem de conservatoare. Iubitul Ariei a ajuns după gratii… din cauza ei. Spencer se teme să nu fie implicată în asasinarea lui Ali. Dar soarta Hannei e de departe cea mai rea: ajunsă la spital pentru că…ştia prea multe, se luptă să supravieţuiască. Dacă cele patru fete nu încep să-mi dea ascultare, atunci Hanna o să pară cea mai norocoasă dintre ele.

7 pareri:

Raisa spunea...

:> Interesanta aceasta carte!:)

Mariia spunea...

M-ai făcut curioasă.

Iulya Elena spunea...

Le vreau neaparat...mutumita celor de la Leda acum o sa le si am..am gasit un pachet super :)

Koky spunea...

vreau si eu seria, vreau si eu un raft cu toate cartile care imi plac

Law spunea...

si asta as citi-o dupa care ar urma secretele celor 4,date cu bravo;noroc cu revista asta,mai avem si noi carti:))

Unknown spunea...

Mona e A.

Anonim spunea...

Hmmm, vreau si eu sa le citesc! Mi-au spus atatia despre serie incat ... LOVE!!! <3

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design