marți, 10 ianuarie 2012

Paranormal de Kiersten White


Descriere:
Vampiri.
Vad lucruri pe care tu nu le vezi.
Varcolaci.
Descopar lucrurile care te bantuie pe tine.
Silfi.
Sunt protectorul tau.
Metamorfi.
Dar nici chiar eu nu te mai pot proteja acum.
O lume de paranormali.

Paradoxal,desi lucreaza pentru Agentia Internationala de Securitate pentru Paranormali,Evie s-a considerat intotdeauna o fiinta normala.Desigur,cea mai buna prietena a ei este o sirena,fostul ei iubit este un silf,iar ea se indragosteste de un metamorf.
Numai ca fiintele paranormale incep sa moara,iar visele lui Evie sunt bantuite de voci obsedante si profetii misterioase.Curand,ea isi da seama ca ar putea sa existe o legatura intre abilitatile ei s valul brusc de crime.
Cam mult pentru o fiinta normala.

5 pareri:

Iulya Elena spunea...

Urmaresc cartea de ceva vreme si as vrea sa o am in biblioteca, dar mereu ma distrage cate ceva...

Koky spunea...

o vreu pe asta la concurs :))

Law spunea...

am precomadat-o de la inceput si chiar mi-a placut;silfii sunt chiar niste personaje faine aici si cartea este destul de plina de actiune:)

Unknown spunea...

Imi place tot la aceasta carte.

Anonim spunea...

O am in biblioteca insa nu m-am apucat de ea! Pacat, poate vara aceasta reusesc sa o citesc! LD

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design