vineri, 13 ianuarie 2012

Atentie

Trebuie sa fiti inscrisi pe blog daca nu, nu intrati in concurs, iar cel care v-a adus nu primeste puncte.

11 pareri:

Alina spunea...

Hei nu stiu cum dar eu cand m-am inscris pe blogul tau apare id meu :-?? ..in fine uite id sa sti ca m-am inscris :
alina_12alinne.:*

Issabella Tara spunea...

Ups eu uitasem sa ma inscriu,>:D<

Crina :) spunea...

Eu uitasem :))) .

Crina :) spunea...

Si eu am aceiasi problema ,imi apare id :-? .Daianaaa_love :d

Ultima atingere a unui inger firav spunea...

Gata,m-am inscris :*

I fell like you spunea...

Si eu uitasem :))>:D< Thnx Apy:*

Iulya Elena spunea...

Mie mi se pare corecta regula..:)

Koky spunea...

si mie, adica e simplu dai 3 clic=uri

Unknown spunea...

Si mie.

Law spunea...

daca nu esti inscris pe blog,ce rost mai are pentru cel care organizeaza?asa ar trebui sa fie la toate concursurile..:P

Anonim spunea...

Da, cum te poate aduce cineva pe blog daca nu esti inscris! Ma rog ... Felicitari pentru cele 160 de persoane interesate! :)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design