sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Micutele mincinoase vol 3 de Sara Shepard


ÎN ROSEWOOD, PENNSYLVANIA, PATRU FETE APARENT PERFECTE NU SUNT NICI PE DEPARTE ATÂT DE PERFECTE PE CÂT PAR…
Aria nu-i poate rezista interzisului ei fost. Hanna e la un pas să-şi piardă cea mai bună prietenă. Emily e înspăimântată de un simplu sărut. Iar Spencer nu se poate abţine să-şi pună mâinile pe orice i-ar aparţine surorii ei.
Norocul meu! Le cunosc pe aceste micuţe mincinoase mai bine decât se cunosc ele însele. Dar mi-e greu să păstrez toate secretele lor doar pentru mine. Aşa că ar fi bine ca ele să facă numai ce le spun eu… sau altfel…
Cea ce am boservat din descrieri e ca nu seamana deloc cu serialul deci nu conteaza daca ati vazut sau nu serialul puteti sa cititi cartil si invers.

5 pareri:

Iulya Elena spunea...

Clar o vreu ..de fapt pe toate 4 :X

Koky spunea...

vreau tota seria, muuult

Law spunea...

mi-ar placea sa o am:)

Unknown spunea...

Si mie.

Anonim spunea...

Imi plac foarte mult copertile! Sunt misterioase: iti lasa imaginatia sa zboare! Cum arata oare capul acelei fete? :))

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design