luni, 2 ianuarie 2012

Darul de Kristin Cashore primul volum din trilogia Cele 7 regate

Katsa putea să ucidă un om de când avea opt ani – ea este un graceling, unul dintre puţinii oameni născuţi în ţara ei cu un dar extrem, al ei fiind acela de a ucide. Ca nepoată a regelui ea ar putea să trăiască o viaţă plină de privilegii, dar, din pricina talentului ei, este nevoită să lucreze pentru rege. Când îl întâlneşte pentru prima data pe prinţul Po, al cărui dar erau tehnicile de luptă, Katsa nu bănuieşte că viaţa ei e pe cale să se schimbe. Nu bănuieşte nici că se va împrieteni cu Po. Şi nu bănuieşte nici că va afla adevărul despre darul ei… sau adevărul despre un teribil secret, ascuns în depărtări… un secret care ar putea distruge toate cele şapte regate doar prin cuvinte.

5 pareri:

Iulya Elena spunea...

E o carte super!
E pe lista mea de lectura:X

Law spunea...

ce interesant e subiectul,mi-ar palcea sa o am la mine in bilioteca:>

Koky spunea...

imi place cartea as vrea sa o am

Unknown spunea...

Cred ca e frumoasa cartea!!

Anonim spunea...

Pare interesanta, insa nu m-a atras intru totul! Eu am avut-o si am dat-o la un schimb! :)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design