vineri, 23 decembrie 2011

Evermore prima carte din seria Nemuritorii de Alyson Noel

Voi incepe recenziile cu o carte pe care o am :) aceasta este Evermore de talentata Alyson Noel. Are un  talent de a tine cititorul in priza f dezvoltat.Aceasta carte a aparut in 2010 si face parte din seria Nemuritori pe care am prezentat-o aici
 Prima carte din extraordinara serie a lui Alyson Noël... De când un teribil accident a curmat vieţile membrilor familiei ei, Ever poate vedea aure, auzi gândurile oamenilor şi afla întreaga poveste a unui om doar printr-o simplă atingere. Încercând cu disperare să îşi înăbuşe abilităţile şi să evite contactul cu oamenii, ea ajunge să fie văzută ca o ciudată la şcoală... dar totul se schimbă în momentul în care îl întâlneşte pe Damen. Damen Auguste este splendid, exotic şi bogat. Este singurul care poate face să amuţească toate sunetele din capul ei, ţesând o magie atât de intensă încât îi citeşte direct în suflet. Pe măsură ce Ever este atrasă din ce în ce mai adânc în lumea lui plină de mistere şi secrete, ea constată că întrebările sunt mai multe decât răspunsurile. Ea nu ştie cine e el cu adevărat... sau ce e el cu adevărat. Singura ei certitudine e faptul că s-a îndrăgostit de el fără speranţă.
Mie mi-a placut cartea la nebunie mai ales atunci cand RILEY avea meru ceva de spus :)) o da aceasta carte am cumprat-o. Eo carte ce merita citita!

2 pareri:

Luli spunea...

Multumim de sfat!:) Frumoasa carte dupa descrierea ta:D

Anonim spunea...

da chiar e foarte frumoasa eu am citit si volumul 2 si mias mai fi dorit si volumele 3 sau 4

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design