luni, 5 decembrie 2011

3 the new people

Jenny si Carla mergeau pe jos spre scoala.Cand au ajuns la scoala spre dulapuri Carla dadu peste un  baiat, se pare ca din clasa ei,si spuse rusinata:
Zack
-Imi pare atat de rau!
-Nu e nimic!zambi baiatul.Eu sunt Zack si tu esti...
-Carla imi pare bine.
POV Carla
Mergeam pe holul scolii cand vad un baiat asa de dragut trebuie sa fie al meu!Am dat intentionat peste el era prea dragut sa nu o fac!
-Imi pare rau!spun eu parca nu as fii vrut sa o fac:)
-Nu e nimic!off mi-a zambit.Eu sunt Zack si tu esti... clar ma placeeee!
-Carla!am raspuns fericita ca planul meu merge de minune.
[Normal...]
Dupa incidentul "neintentionat" Carla intra in clasa.Jenny se duse la vestiarul ei si chiar langa ea era o fata draguta o saluta:
-Buna!spuse Jenny
-Buna si tu esti in anul 3 nu?
-Da apropo ma numesc Jenny.
-Iar eu Calipso.
-Incantata de cunostinta!si atuci cand Jenny spuse astasin dreapta venea un baiat dragut si o saruta pe Calipso
-El e Shane!spuse Calipso fericita
-Buna ce faceti voi fetele aici inainte cu 5 minute sa se sune?intreba Shane amuzat
-Pai ne luam cartile ce crezi ca putem face?glumi calipso
-Hai cu mine in clasa!spuse Shane
-Bine ASTEAPTA!
-Ne vedem!a spun Jenny inainte ca [,] Calipso sa isi ceara scuze
Dupa primele ore, cand Jenny era la dulapuri veni Shara:
-Ce e cu tine Jenny?Nu mai stii cat de frumos era cand erai populara si lumea te aga in seama, saraca de tine!Sarra facu o mutra la care Jenny incepu sa rada
-Inca mai sunt populara draguta!se rasti Jenny
-De fapt nu mai esti!Dupa ce tu si sora ta ati mers la club  cineva va facut poze si lumea  nu mai vorbeste cu voi daca nu ai observat!zambii malefic Sharra si intre timp veni si Calipso
-Las-o in pace ce treba ai tu cu ea mergi la cei de nasul tau adica nicaieri miscate ocupi mult spatiu!era ceva ce lui Jenny ii amintea de Shara
-Ma scutesti surioara, sa mergem fetelor!
-Esti sora cu Shara?se uimi Jenny
-Cam da! spuse Calipso rapid
-Cum ai putut suparavietuii? zambii Jenny
-Pai tu de ce crezi ca nu mai vazut pe aici am fost plecata la o alta scoala cu internat
-OOO imi pare rau...
-Nu ai de ce adica mie nu imi pare acolo l-am intalnit pe Shane si cum am vrut amandoi sa fim fotomodele ni s-a inplinit visul si plus ca suntem impreuna.raspunse Calipso
Dupa ce povestisera si cand Calipso pleca Jenny o vazu pe Carla cu un baiat (era Zack)
POV Carla
Eatat de dulce si de dragut nu stiam ca baietii pot fii asa de buni imi vine sa il sarut
-Vrei sa fim impreuna?ma intreba el dragut
-Nu stiu ce sa zic. m-am rusinat eu
-Pai spune doar da te rog imi placi si sunt sigur ca  si tie iti place de mine.incerca el sa ma convinga
-Bine!
POV Zack
E asa de frumoasa si de draguta trebuie sa o intreb nu mai pot sa ma mai oprii trebuie sa o strang in brate
   *
Da e cu mine nu mai pot trebuie sa o sarut
[Normal]
Dupa ce doi se sarutara Zack o conduse acasa pe Carla si pe drum dadu de Jenny care sari la el ca o tigroaica:
-Daca o faci sa sufere vei regreta ziua in care te-ai nascut!il ameninta Jenny
-Nu o voi face chiar o iubec!
-Bine atunci asa sa fie!

Dupa discute fiecare se duse la casa lui.

3 pareri:

Luli spunea...

:))))))))))))))))) Love it, i'm a star! <3

Tipa Zet spunea...

kawaii..imi plac pozele folosite;))

Andreea spunea...

ye, ye, ye, you are a star:-@, i'm happy for you, i love this story, cand mai scrii??

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design