marți, 13 decembrie 2011

C5 Hmm

Inainte de ora de instorie in care mai toti dormeau, toata lumea povestea ceva dar ei bine Jenny nu prea auzea.Apoi intra proful rapid si spuse:
-Buna ziua elevi,spuse el oarecum fericit
-Buna ziua domnule Wigels, se auzi un cor de voci plictisite.
-ooo azi e umva sarbatoare? Se pare ca sunt cu 3 elevi mai multi care m-au salutat azi!Sa speram ca joi vor fi mai multi
-Domnule dar mai multi de atat nu putem fi, il corecta Lily
-Ei bine ba da deoarece am o surpriza si apoi intra o fata foarte draguta, ea este Aly
-Buna... spuse Aly tinandu-si privirea pe locul dintre Jenny si Ethan pe care se si aseza.
POJ(din perspectiva lui Jenny)
Deci am vazut cum o fata asa de draguta se indrepta spre locul dintre mine  si Ethan.Am observat cum toti baieti salivau dupa ea.Ce dusi in astea e o simpla fata...
POA(din perspectiva lui Aly)
Da iar o noua scoala oare de cate ori o sa ma mute de la o scoala la alta?
In sala erau vroe 2 locuri libere intre un baiat dragut si o fat si langa geam.
Nu credeti ca e si normal unde am ales sa stau? >:) cu siguranta baiatul asta nu stie ce-l asteapta! Si daca nu merge cu el mai am vreo zece salivaciosi >:)
Dupa ce oras asta plictisitoare s-a terminat am mers pe hol acolo toti ma priveau imi pot permite ce baiat vreu sunt o regina si voi participa si eu la concursul ala de cantat :)) si voi castiga bineinteles.
[Normal]
In timp ce trupa repeta pentru concurs Lily sarii:
-Suntem foarte buni dar ce nume ne punem?
-Pai....nu stiu. spuse Jess
-Pai sora mea si-a facut trupa cu gemenele,spuse Calipso,  si si-au pus numele Imposible Girls.apoi incepura cu toti sa rada.
-Deci ce nume ne punem?Concursul e pese 2 saptamani ce ne facem? se panica Cass
-Stiuu Super Shane!spuse zambind Shane 
-Da sigur ca doar tu esti in trupa!se repeszira Calipso si Jenny
-O da fara un chitarist se poate ca mai avem unul, fara un vocal se poate mai avem unul dar fara tobe nu se poate ca nu avem 2! le contrazise Shane pe fete.
Apoi Cass vazu ca Jenny ca era pe telefon la internet
-Ce faci te uiti sa vezi nume de trupa?
-Defapt nu ma uitam pe mess!Hei ia uitati ce sts are Cara!
-Cine?intrebara toti in cor
-Sora mea Caroline.... si-a schimbat numele incepu Jenny sa rada
-Si ce sts are intreba Lily neabdatoare
-Power of desire spuse Jenny 
-Asta sa fie numele, sarira toti
  SI PENTRU CA ASTEPTAM ASTA DE MULT AM ALES POZA ASTA CA SA SPUNETI WOOW CE DRAGUT 
CE PARERE AVETI?

5 pareri:

Tipa Zet spunea...

ce nume dragut pentru o trupa:)..Si despre poza..Kawaiidesu:x

roscata din vis spunea...

foarte frumos....

Luli spunea...

Normal, my ideea pt nume:>!>:)

Andreea spunea...

hai hai, nu te mai lauda atata, ca nu'i frumos:)), poza -> kawaiii:X:X:X:X, astept cu nerabdare next

C.L.M. spunea...

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwoww! Chiar ca e draguuuut:X

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design