luni, 20 februarie 2012

Precomenzi

   
Precomanda Printul mecanic aici

6 pareri:

Alex spunea...

In sfarsiiit :x

Cipryan spunea...

Concurs libris pe siteul meu , inscrieti-va : http://bookaholic-guy.blogspot.com/2012/02/concurs-libris_24.html

giorgiana spunea...

ura....le am pe amandoua..acu realizez ca am ceva carti in biblioteca

Koky spunea...

le vreau !!! de ce nu le am?!!!!!

Anonim spunea...

Nu mi-am precomandat Printul mecanic pentru ca nu am citit primul volum. Dupa ce termin AV ma apuc de el si daca imi place o sa iau si vol. 2. Elixirul Vietii il am si deabia astept sa il citesc!

Unknown spunea...

Merita cartea?

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design