duminică, 5 februarie 2012

Leapsa

Se pare ca lumea nu a uitat de mine si le multumesc fetelor (Ramona si Tadotakii)
Din pacate nu pot sa imi fac poza pt leapsa de la Tadotakii deci o voi face mai tarziu, sper sa nu te superi.
Si cea de la Ramona:

Premiul ;)



1.Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei:
Am primit premiul de la Ramona- Minunatul ei blog ;)
Multumesc :x >:D<
2.Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
Baietii nu trebuie sa raspunda la punctele a si b daca nu vor :d
a.Care este produsul de machiaj preferat?
Nu ma machez .
b. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Sincer, nu ma pricep la moda ma imbrac cu ce imi place.
c.Care e desertul tau preferat?
Clatite cu ciocolata sunt cele care imi vin in minte insa am multe :))
d. Culoarea preferata?
Albastru, negru, mov, mai multe.
e. Care este prenumele tau?
Apy (TOP SECRET desii unii stiu ps: nu spuneti nimanui)
f. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Cred ca una de copii mici, de ce? de fratimiu
g. Pisici sau caini?
Caini dar si pisici
3.Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
Pai, nu ma omor dupa moda(nu ma intelegeti gresit, am grija cum ma imbrac).
4.Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu.
Pai toti cred ca fetel au dat la toti dar daca este cineva care nu a primit-o atunci sa o ia;)

6 pareri:

Alex spunea...

Multumesc frumos ca ai acceptat leapsa :x
Raspunsurile sunt superbe >:D<
Clatite..ahh ,mi-ai facut pofta ,nu te-ai putut abtine [-(:))
O seara faina sa ai :*!

Koky spunea...

dragut premiu, tu cand mai dai premii :))))?

Anonim spunea...

Super! Chiar asa, tu cand dai premii? :D :))

Iulya Elena spunea...

Foarte tare:X
Imi plac si raspunsurile si am aceeasi curiozitate in legatura cu premiile:)

Law spunea...

am primit si eu premiul ala:)
draguta leapsa:)

Unknown spunea...

Frumos:d

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design