duminică, 30 octombrie 2011

calatoria lui Jenny

AS vrea sa incep o noua poveste de data asta inventata.e vorba despre o fata pe nume Jenny care se supara pe sora mama si tatal ei afland cea mai urata veste pe care o poate primi cineva.Avand doar 17 ani ea se gandeste la un plan de a se tine singura pe picioare si sa plece de le parinti ei. dupa multe incercari de a evada din vechea sa viata reuseste sa plece,intalninduse cu fosti prieteni uitati  si multi alti.Ea se indragosteste de un baiat refuzand sa isi continue calatoria.Dca va place ideia dati un comm u parerea si daca vreti sa continui sau sa fac despre altceva.

6 pareri:

Madeline spunea...

eu vreaau ;x;x;x suna super extra tare !

tumbilik spunea...

si yo vreau suna misto :)

Mădă spunea...

Mie una-mi place :) !

Poate arunci un ochi si pe la mine :*

Apy spunea...

Mada da am aruncat si chiar imi place numai sa mai scrii ;)

Deea spunea...

As vrea sa mai scrii.E foarte frumos.

Apy spunea...

Deea am scris despre personaje imi place blogu tau :)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design