joi, 16 august 2012

Cercul secret Vol. 2: Captiva - Recenzie

"Captiva" lui Faye, Cassie trebuie sa faca orice ii cere (Faye :)) ) , daca nu... intreg Cercul va avea de suferit din cauza secretului ei, pe care Faye il stie. Cassie este "obligata" sa faca cele mai rele lucruri, printre care si votul ei pentru Faye (adica Faye sa fie conducatoarea), dar asta mai tarziu.
Trebuie sa fure craniul (veti afla daca cititi seria) de la Diana, cea ce se dovedeste sa fie destul de greu, si sa il duca lui Faye. Malefica cum e, Faye face ceva rau cu craniul (va las pe voi sa aflati), dupa care consecinte apar....
V-as spune multe insa nu vreau sa stric surpriza plus ca am citit-o acum ceva vreme si nu imi amintesc clar toate detaliile, dar stiu ce e mai important si mi-a placut destul de tare :)).
Nota: 4/5
Parerea mea: Stiu ca am inceput volumul imediat ce l-am inchis pe primul :))!
Clar o serie foarte buna...

2 pareri:

Only Books spunea...

Nu am citit inca seria, dar am vazut serialul si mi-e destul de draga Faye:)). Chiar daca e malefica, imi place felul ei rebel si noncoformist de a fi. Totusi recenzia asta m-a facut sa-mi cam schimb parerea :-s.

Dee.

Geoo;x spunea...

chiar e o serie foarte buna! L.J e una din scriitoarele mele preferate!

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design