miercuri, 7 septembrie 2011

5 "jocurile"

Ei bine nu i-am spus :) chiar nu puteam sa o fac.
Acum fiind inceputul mai vorbeam,Cristi ma privea cu ochii mari la mine,faceam chesti normale....Trecuse o luna din vara fara sa se intample, ei bine mai nimic.Ies afara si...BOMBA aflu ca, Cristi ii spune mamei ei,implicit si a lui Andy,ca eu il plac,imi venea sa o iau la fuga, sa ma ingrop in pamant,sa imi iau zborul ,sa ma dau cu capu de pereti.
-Cum ai putut face asta?o intreb eu cat de incet pot de incetu
Schiteaza un zambet si nu zice nimic!
-Pai si mama ta ce a zis?intreb nervoasa
-A zis ca bine.
O parte din mine spera ca sa fi auzit si Andy ca il plac dar cealalta spera a nu!
Trecu o saptamana in care EL nu mai iesise afara stateam la gard si ii priveam in curte,iese si ma vede,schitez un zambet, el face cu mana.Ma intreaba daca ies ii spun ca bine.Cand ajung afara el statea cu Mari, zambeau pareau indragostiti(ei bine nu stiu sigur daca se placeau  ea este mai mare de cat el cu 3-4 ani)se pozau impreuna si chesti.
Ies o strig pe Cristi ne "jucam" ii povestesc ce sa intamplat dimineata.Cand seara ce sa vezi...








2 pareri:

Andreea spunea...

imi place :X ... scurt si la obiect;)

Apy spunea...

ma bucur ca iti place :)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design