duminică, 4 septembrie 2011

4 povestirile

Cristi,sora lui Andy,era speranta mea fata cu care puteam vorbea,chiar daca avea doar 7 ani.Ii povestisem totul tot ce e intamplase nu mai conta ca era sora lui.Am pus-o sa promita ca nu ii spune,si ii puneam sa ma ajute.Eu il priveam iar atunci cand se uita la mine intorceam capul faza era ca ea il privea sa vada daca face ceva...Erau atat de frumoase zilele cu el.Nu conta difrenta de varsta vroi-am sa il strang in barate sa il privesc.

De ce imi placea asa mult si nu puteam renunta la ideea asta stupida era faptul ca era special pentu mine.
Trecura saptamanile si insfarsit mai statea cu mine.Vorbeam imi povestea de fetele de la scoala.Nu imi pasa ce zicea,prea mult, conta faptul ca il putam privi in adancul ochilor lui verzi-caprui atat de dulci.Aflasem ca ne plac aceleasi lucruri.
Multe lucruri i le spuneam lui Cristi iar ea nu ma credea si incepeam sa radem amandoua.Ma gandeam daca as avea curajul sa ii spun ce simt pentru el ce s-ar intampla?



2 pareri:

Luli spunea...

:) Super

Andreea spunea...

oare ce s-ar intampla:-?....vreau sa aflu:)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design