marți, 12 iunie 2012

Am revenit + cateva cuvinte+ casigatori

Buna dragii mei, am revenit din teste, probabil unii dintre voi au observat ca am lipsit, am fost intr-o excursie departe de calculator si  acum castigatorii: Koky pac 1, Law pac 2 si Geoo pac 3 revin cu poza cand reusesc sa o iau din aparat :)))))))
TRIMITE-TI DATELE LA apy_blog@yahoo.com

a Rafflecopter giveaway

6 pareri:

Law spunea...

ah,ce super!!
am fost norocoasa:D
unde trimit datele mele?;;)

Geoo;x spunea...

YEYYYY!! Multumesc Apy!! chiar unde trimit datele? pe apy_blog@yahoo.com , nu?

Criss spunea...

Felicitari fetelor!!!

Koky spunea...

Nici nu va dati seama cum am reactionat :)))

giorgiana spunea...

felicitari castigatoarelor...se vede ca s-au bucurat

Anonim spunea...

Inca o data, felicitari castigatoarelor! :)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design