marți, 24 aprilie 2012

DIY(3)

A venit momentul sa pun si eu ceva facut de mine :)). Am ales sa fac un semn de carte. Unul mai ... diferit. O si curand punem niste reguli :)) la rubrica :D

Aveti nevoie de :
  • Lipici
  • Creion
  • Rigla
  • Foaie 





  • Luam foaia, creionul si rigla. (pentru semne de carte normale 15 cm; carti de buzunar 12 cm) Punem rigla pe foaie(dintr-un colt al ei) si facem un semn la 15 cm.



  • Intoarcem rigla(cu fata la primul semn) si facem la 15 cm semn.



  • Unim semnele intr-un patrat (ca in poza de mai jos)



  • Rupem patratelul(cel mai bine cu rigla)



  • Impartim patratelul in 3 (15: 3= 5), 5 cm fiecare bucatica.



  • Impatrurim hartia(ca mai jos)

  • Despaturiti hartia



  • Faceti un triunghi din coltul stang, pana la a doua linie(ca in poza de mai jos)


  • Luam bucata de sus si o facem in jumatate; apoi o despaturim (ca in imaginile de mai jos)




  • Luam bucatica de jos care a mai ramas si o ridicam pana la linia facuta la pasul anterior

  • Intoarcem foaia; apoi vom indoi din coltul de jos drept(unde scrie coltul)(a doua imag)


  • Indoim si partea opusa; luati o bucatica mai mica(ca jos)

  • Luam bucata de sus si o bagam in bacata de hartie pe care am facut-o anterior(ca in imag)


  • Punem lipici in partile care credeti ca se vor desprinde; lasati la uscat(nu o fol imediat s-ar putea sa iasa lipiciul, daca era lichid)


Si tada!!!
Si sa va arat cum se aseaza (aveti un buzunar "secret")

"Buzunarul" unde puteti pune o hartiuta cu randul unde ati ramas.


pe partea dreapta

pe partea stanga
Si la carti de buzunar :))
"_" da stiu...

Sper ca v-a placut; si bineinteles astept pareri! :D

8 pareri:

Anna spunea...

Deja mi-am facut! Super ideea:*

biux spunea...

Am făcuuuut. Oricum aveam nevoie de semne de carte. Bună idee, Apy. :*

BuburuzaBia spunea...

Foarte buna idee voi incerca si eu :)

Koky spunea...

Gata, am reusit sa mi-o fac si eu :))

giorgiana spunea...

super ideea..dar eu de obicei nu folosesc semnele...tin minte pagina sau ultima idee citita...

Anonim spunea...

Eu am descoperit un model mai dragut! Un fel de monstrulet care "papa" pagina! Hmm, e genial! Am o gramada! :)

Geoo;x spunea...

Am facut si eu si mi-a iesit super! Numai ca mi sa rupt si trebuie sa fac alta!:))

Law spunea...

trebuie sa fac si eu neaparat:)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design