sâmbătă, 21 septembrie 2013

Am revenit!

După o lungă perioadă de timp în care nu ne-am mai "citit", a venit vremea să revin.
Știu că nu mulți ați mai intrat aici, și nu îmi e cu supărare (vedeți ce am făcut, hî, hî?). E vina mea că am plecat, însă am avut ceva de făcut, mai mult mintal. Știu că am lăsat totul baltă, dar sunt pregătită să revin și să mă țin, pe cât posibil de blog, chiar dacă am un an școlar greu, mai exact clasa a 8-a.
Le mulțumesc celor care au mai vorbit cu mine și m-au întrebat dacă mai trăiesc, și celor care au mai intrat din când în când pe aici. Urați-mi noroc, o să am nevoie.

4 pareri:

Anonim spunea...

Hei! Chiar mă întrebam zilele trecute (când mă uitam la lista de bloguri pe care le urmăresc) de tine și de ce mai faci!

Bianca spunea...

Mult succes în clasa a opta! :D
Nu-ţi fă griji, nu plecăm nicărieri :).

Bianca spunea...

nicăieri* sorry.

Apy spunea...

Ioi, mersi ca te gandeai la mine :">!
Bine fac, tu?

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design